HR / Payroll

| Reading Time: 1 Min

În prezent departamentele de resurse umane realizează un număr mare de sarcini, multe dintre acestea manuale, repetitive și consumatoare de timp. În acest context, integrarea instrumentelor RPA (Robotic Process Automation) vine ca o necesitate în vederea optimizării activităților HR prin creșterea eficienței și eficacității, inclusiv prin scăderea costurilor operaționale.
Printre procesele care pot fi automatizate, enumerăm:

  • Analiza și filtrarea CV-urilor primite de la candidați
  • Managementul proceselor și documentelor referitoare la angajări și demisii.
  • Scanarea diferitelor platforme de Resurse Umane, exemplu LinkedIn și identificarea potențialilor candidați, în funcție de un set de criteriile stabilite
  • Diverse calcule salariale elaborate de departamentul de Payroll și elaborarea de documente suplimentare (fluturaș de salariu, ordin de plată)
  • Gestiunea concediilor și a zilelor libere
  • Gestiunea performanței angajaților
  • Managementul deconturilor și a beneficiilor pentru fiecare angajat
  • Managementul dosarului de angajat, inclusiv istoricul angajărilor
  • Gestiunea fluxului de comunicare- trimitere de oferte, contracte, propuneri de colaborare
  • Realizare Rapoarte și statistici referitoare la nevoile angajaților
Persoană de contact