Robotic Process Automation (RPA)

Așa cum revoluția industrială a avut un impact fundamental asupra modului de operare al industriei prelucrătoare, crescând productivitatea și îmbunătățind calitatea, tot astfel robotizarea proceselor (RPA) poate transforma substanțial modul de abordare a proceselor de afaceri, indiferent de domeniul de activitate. TPA a înființat un nou departament pentru dezvoltarea de soluții RPA și începând cu luna iulie 2019, TPA este Partener Uipath, lider mondial în soluții RPA.

RPA (Robotic Process Automation) este un produs software integrat în infrastructura IT existentă, care poate fi programat să realizeze taskuri repetitive, în baza unor reguli bine stabilite, taskuri executate în prezent de angajații dumneavoastră.

Tehnologia RPA poate automatiza o varietate de procese: procesarea facturilor/tranzacțiilor, completarea diferitelor tipuri de documente/formulare – online sau offline, întocmirea de rapoarte, întocmirea/actualizarea bazelor de date, verificarea și validarea datelor etc.

Avantajele RPA:

  • Execută mai rapid și fără erori taskurile efectuate în prezent de angajații dvs
  • Lucrează 24/7
  • Eficientizează procesele companiei
  • Reduce costurile organizației
  • Crește satisfacția clienților și a angajaților
  • Documentează toate activitățile desfășurate fără probleme și interacționează cu alte produse software, aplicații și baze de date

Echipa noastră este pregatită să vă ghideze prin procesul de automatizare, punându-vă la dispoziție soluții adaptate nivelului de complexitate dorit.

Printre soluțiile oferite în domeniul automatizării, includem:

  • Identificarea, analiza si optimizarea celor mai potrivite procese pentru automatizare
  • Dezvoltarea de soluții de automatizare pentru fiecare proces identificat
  • Dezvoltarea unei arhitecturi de roboți adaptată situației din compania dumneavoastră
  • Extinderea arhitecturii de roboți existente
  • Facilitarea adoptării schimbărilor introduse de RPA în rândul angajaților dumneavoastră
  • Mentenanță și dezvoltarea continuă a soluțiilor implementate
Persoană de contact