Vrem să te ajutăm cu birocrația în contextul COVID-19

19. martie 2020 | Reading Time: 1 Min

În această perioadă dificilă, TPA România va oferi o mână de ajutor tuturor companiilor care genereaza volume mari de documente în relație cu angajații, în contextul noilor situații create de pandemia de COVID-19.

Punem la bătaie soluțiile de automatizare create de UiPath pentru a introduce datele angajaților tăi în actele adiționale sau în orice fel de document necesar în prezent sau care poate fi solicitat pe viitor de autorități. Tehnologia de tip RPA ne va permite să procesăm pentru compania ta volume mari de date în cel mai scurt timp și cu acuratețe de 100%.

Tot ce trebuie să faci este să ne furnizezi modelul actelor adiționale și datele angajaților, iar noi vom începe imediat procesul. Îți vom trimite un document Excel pentru a colecta datele angajaților tăi, iar documentele procesate ți le vom trimite pe email ca arhivă sau direct către fiecare angajat.

Nu ezita să ne contactezi pentru informații suplimentare.